Comunicat AMPA

En la reunió del Consell Escolar del passat dijous 6 de maig, es va aprovar la cessió d’espais a l’AMPA, pas necessari per a poder oferir activitats per a les Vesprades de Juny i per a l’Escola d’Estiu. Queda pendent l’autorització per part de l’ajuntament de València.  Naturalment, l’aprovació està condicionada al compliment estricte dels protocols sanitaris vigents i futurs… más…Comunicat AMPA

Menú de Febrer

En aquest enllaç podeu trobar el menú d’aquest mes. Ens comenten des del Servei de Menjador del centre que probablement hi haurà algun canvi d’última hora a causa de les baixes, per a aprofitar matèria primera comprada i no servida pels diferents confinaments que estem patint, baixes de personal, etc… Bon profit!