Comunicat Oficial de la AMPA

Davant les diferents informacions i missatges que s’estan produint, resultat del debat sobre la instauració o no de la jornada contínua al CEIP Cervantes, des de l’AMPA volem comunicar que:

– Al Consell Escolar celebrat el 27 de gener, fora de l’ordre del dia, se’ns va informar que hi ha un grup de treball format per diferents docents del centre que es troba preparant un projecte per a sol·licitar implementar la jornada contínua a l’escola.

– Es va sol·licitar que el Consell Escolar donara suport a la presentació del projecte a consulta pública a les famílies en el moment que calguera fer-lo. Els i les representants de les famílies, com ara també la representant de l’AMPA assistent, NO realitzàrem cap votació en eixe moment, perquè no estava previst ni així es va sol·licitar.. De fet, qualsevol votació que es realitze en aquest sentit al Consell Escolar, serà després d’haver realitzat una Assemblea extraordinària amb els i les membres de l’AMPA.

A la Junta de l’AMPA celebrada el 28 de gener es va acordar:

– Crear un grup de treball que recopilara informació imparcial sobre la jornada contínua – què és, avantatges, inconvenients, estudis realitzats, etc.-, per a enviar-la als socis i sòcies amb l’objectiu que cadascú extraga les seues pròpies conclusions.

– Realitzar una Assemblea extraordinària amb la implantació de la jornada contínua com a únic punt de l’ordre del dia, amb l’objectiu de fomentar el debat i resoldre els possibles dubtes de totes les famílies que vullguen o puguen assistir-hi.

En el cas de que el Consell Escolar i el claustre de professors aproven el Pla referent al canvi de jornada, la implantació o no d’aquest se sotmetrà posteriorment a votacions de les famílies.

Us demanem calma, ja que no es votarà ni s’acordarà res de manera immediata. Una qüestió amb un impacte tan important en el nostre dia a dia requereix una anàlisi i un debat assossegat, respectuós i que possibilite escoltar tots els punts de vista.

Des de l’AMPA estem fent tots els esforços per a poder oferir-ho, però necessitem una mica més de temps i la vostra comprensió.

Una salutació.